Raiffeisen Future Boost_intervju Slaven Kordić

12.05.2022

U drugoj epizodi nove sezone Raiffeisen Future Boosta: Inovativne priče voditelj Ivan Šarić ugostio je Slavena Kordića, izvršnog partnera društva Invera Equity Partners.

 

Raiffeisen Future Boost_intervju Slaven Kordić

U novoj epizodi najzabavnijeg financijskog serijala Raiffeisen Future Boost: Inovativne priče Ivan Šarić ugostio je Slavena Kordića, izvršnog partnera društva Invera Equity Partners (IEP). Kako je objasnio Kordić, riječ je o društvu za upravljanje private equity fondovima osnovanom 2020. godine koje upravlja fondom od 60 milijuna eura. Preciznije, Invera Equity Partners je društvo koje investira u malo i srednje poduzetništvo, primarno na teritoriju Slovenije i Hrvatske, a sekundarno na tržištima u BiH, Srbiji i Crnoj Gori. Njihova prva investicija bio je zagrebački Muzej iluzija.

Odabir upravo tog popularnog muzeja za prvu investiciju IEP-a rezultat je dubinske analize koja je pokazala kako je Muzej iluzija globalno konkurentan hrvatski proizvod. Naime, kako je pojasnio Slaven Kordić, bitno je prepoznati trendove na tržištu i vidjeti kako se neka industrija i njezini najveći dionici razvijaju. A da je društvo Invera Equity Partners u tome uspjelo jasno govori činjenica da je Muzej iluzija postao uspješna globalna franšiza koja se nastavlja širiti.

Muzeja iluzija trenutno postoji u 36 svjetskih metropola na čak četiri kontinenta, a Kuala Lumpur, Šangaj, Chicago i New York samo su neke od atraktivnih lokacija čiji stanovnici i posjetitelji mogu uživati u obrazovno-zabavnom konceptu koji ovaj muzej pruža. No, IEP je ostvario „tek“ 36 posto svog plana, odnosno otvorio je 36 od ukupno 100 muzeja diljem svijeta, koliko je društvu cilj u idućih pet godina. 

Invera Equity Partners kao tvrtka brzo raste, a planira zaposliti i ključni kadar koji bi vodio Muzej iluzija i iznijeti ga na novu razinu. Društvo trenutno ima 21 zaposlenika, a do kraja godine ta će brojka narasti do 30. Ono što Slaven Kordić naglašava jest da IEP neće nastaviti širiti tvrtku samo u kontekstu franšize nego će također pivotirati poslovni model te krenuti otvarati i voditi vlastite muzeje, a svaki novi muzej imat će 15 zaposlenih.

Nakon razgovora o ovom poslovnom pothvatu uslijedio je izazov Zdjela inovacija koji je začinio još jednu epizodu Raiffeisen Future Boost: Inovativne priče dozom smijeha i zabave. Šarić i Kordić okušali su se u tijesnoj bitki znanja u financijskim pojmovima, a pobjedu je odnio samo jedan od njih.

Tko je pobijedio u Zdjeli inovacija i što je sve Slaven Kordić ispričao voditelju Ivanu Šariću možete pogledati na linku:
https://www.vecernji.hr/biznis/u-planu-je-100-muzeja-iluzija-pogledajte-novu-epizodu-najzabavnijeg-financijskog-serijala-1583595