Raiffeisen Future Boost_intervju Maja Krištafor

02.06.2022

U trećoj epizodi nove sezone Raiffeisen Future Boosta: Inovativne priče voditelj Ivan Šarić ugostio je Maju Krištafor, mladu poduzetnicu i pripadnicu generacije Z.

 

Raiffeisen Future Boost_intervju Maja Krištafor

U trećoj epizodi Raiffesein Future Boosta: Inovativne priče Ivan Šarić, voditelj najzabavnijeg financijskog serijala, ugostio je mladu poduzetnicu i pripadnicu generacije Z Maju Krištafor. Naime, iako ima samo 25 godina, digitalna strateginja Maja Krištafor već ima vlastitu tvrtku koja je stara svega 7 mjeseci te uspješno posluje, a pri svom se poslovanju Krištafor fokusira upravo na svoje vršnjake, tzv. Gen-zere.

Riječ je o generaciji rođenoj između 1996. godine i 2010. godine, a tim mladim ljudima koji su nedavno došli na tržište rada pridodaju se razni opisi kako bi ih se razlikovalo od prijašnjih generacija. Generacija je to koja je izuzetno aktivna i stalo joj je do socijalnih, tj. društvenih promjena, koja je digitalna i konstantno surfa i stvara digitalni sadržaj. Usto, ona i drukčije razmišlja o financijama, štednji i svojoj karijeri – ulaže u NFT, kriptovalute, dionice i mirovinske fondove, odnosno, kako je pojasnila Krištafor, pripadnici te generacije generiraju prihod i bave se stvarima koje vole te stvaraju temelje za budućnost.

A budući da je riječ o generaciji veoma drukčijoj od onih prijašnjih i da starije generacije imaju problema s prepoznavanjem potreba Gen-zera, Maja Krištafor uvidjela je prostor na tržištu za otvaranjem tvrtke koja će biti spona između svoje i ranijih generacija. Kompanija Projekt čija je Krištafor vlasnica fokusira se na employer branding te pronalazi načine kako da se poslodavci prilagode novim radnicima, odnosno onima koji su tek stigli i stižu na tržište rada. 

Employer branding je strategija koje se implementira u tvrtke kako bi zaposlenici bili zadovoljniji i motiviraniji raditi u tvrtki. Pripadnici Generacije Z, naime, žele raditi u okolini koja je inspirirajuća i motivirajuća i sebe stavljaju na prvo mjesto. Oni biraju svog poslodavca, a ne obrnuto, pojasnila je mlada poduzetnica. Stoga Krištafor kreira narativ i prilazi tvrtkama u potrazi za rješenjima i koje žele stvoriti radno okruženje u kojima će njihovi zaposlenici biti zadovoljni.

Iza razgovora uslijedio je već poznati izazov Zdjela inovacija koji je začinio još jednu epizodu s dozom smijeha i zabave. Ivan Šarić i Maja Krištafor okušali su se u tijesnoj bitki znanja u financijskim pojmovima, a tko je pobijedio može se saznati u novoj epizodi Inovativnih priča poznatog financijskog serijala koji možete pogledati na linku:
https://www.vecernji.hr/biznis/totalno-drukciji-od-drugih-koliko-je-generacija-z-drukcija-od-prethodnih-saznajemo-u-novoj-epizodi-najzabavnijega-financijskog-serijala-1589030