Pitanja i reklamacije
Pitajte naš Kontakt centar!
Uputite pitanja ili reklamacije putem besplatnog info telefona 0800-0900 svaki radni dan od 8 do 16 sati ili porukom elektroničke pošte na adresu: mojamirovina@rmf.hr.
Reklamacije
Naše Društvo će:
-
uspostaviti i ostvarivati primjerene postupke kojima se osigurava da se reklamacije članova mirovinskih fondova kojima Društvo upravlja rješavaju na adekvatan način te da nema ograničenja za ostvarivanje prava članova, uspostaviti i ostvarivati primjerene postupke kojima se osigurava dostupnost informacija u vezi s postupkom rješavanja reklamacija članova mirovinskih fondova i članovima mirovinskih fondova i HANFA-e te
-
voditi evidenciju i čuvati dokumentaciju o svim reklamacijama članova mirovinskih fondova i mjerama koje su na temelju tih reklamacija poduzete, i to najmanje pet godina od dana posljednjega postupanja povodom reklamacije.
Ostvarenje prava ispitanika
Opća uredba o zaštiti osobnih podataka („GDPR“) regulira obradu i zaštitu osobnih podataka te, između ostalog, sljedeća prava koja ispitanik može ostvariti:
-
pristup podacima;
-
pravo na ispravak;
-
brisanje („pravo na zaborav“);
-
pravo na ograničenje obrade;
-
pravo na prenosivost;
-
pravo na prigovor.
U postupku ostvarivanja navedenih prava koristi se obrazac Zahtjev za ostvarivanje prava ispitanika
Zahtjev za ostvarivanje prava ispitanika može se podnijeti putem pošte na adresu:
Raiffeisen društvo za upravljanje obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima d.d.
Petrinjska 59, 10000 Zagreb
ili na e-mail adresu: mojamirovina@rmf.hr